...

Alltså allvarligt... Jag bara pluggar, ÄTER och mår jävligt dåligt...
Fyfan för stress!
Min mage klarar det inte och när det är såhär så fungerar helt enkelt inte kosten! Träningen är i en svacka! En rejäl svacka! Jag mår sjukt dåligt över det... Fan... Att stå i vassen i sommar var INTE mitt mål!!
Jag har sagt till mig själv att bara den här helvetes veckan är över så ska jag försöka få rutin på skiten! Jag vet ju att jag mår så mkt bättre och känner mig jävligt mycket piggare!!
...ni ser ju, jag svär som en sur gammal borste!! Dags för skärpning!
Motivation mottages G Ä R N A!!

5 veckor... Fem jävla veckor ska jag väl ändå orka lägga ner med strikt kost...!
Jag har ju gjort det... Varför denna svacka nu...!?

Jaja... Det är bra att få skriva av sig lite aggression!!
Hoppas på bättring!

Finaste ungen och de stiligaste hundarna har jag iaf! :-)

Kram..


Kommentarer
Postat av: Nilla

Man lär ha en rejäl svacka ibland, det är bara så det funkar för att man ska kunna komma tillbaka starkare!! Ge det några dagar och prioritera det som är viktigt för tillfället denna vecka, sen kommer du igen !!! Du fixar de lätt!! :)

2012-05-10 @ 10:43:41
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se
Postat av: M.

Heja på bara, finns det dalar finns det toppar!

2012-05-10 @ 21:32:47
URL: http://monkisen.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till två små troll

Alla har vi svackor, de måste vi få ha. Se till då att omge dig med positiv energi. Gos med grabbarna, promenad med hundarna, koppla bort en stund. Lyssna på bra musik som får dig må bra. Prata med människor som får dig att skratta.



Du är jätteduktig och kommer klara detta galant!! :) Hejja dig.

Kramar

2012-05-11 @ 08:55:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Vad jag känner igen det du är mitt upp i just nu. Vill massar, både med träning, kost, familj och jobb/studierna. Men sedan när man ska sätta igår finns inget där. Vilja men inte den sista orken. Jag måste ge sig tipset att våga ta ner målen till en lägre nivå ett tag. Så att du inte har för mycket runt om dig som stör och tar kraft.

Komihåg att varje bra val är en SEGER!

DU KAN OCH FIXAR DET!

2012-05-11 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0