Exakt två år sedan!

Tänk...detta är idag - fast för exakt två år sedan! Jag gjorde världens vurpa på isgatan utanför lägenheten. Gul & Blåslagen och med en illa tilltyglad kropp gick jag och lade mig den natten, och klockan 03.00 (läs inatt) klev jag upp för att kissa... kände mig lite snurrig, och med ett lågt blodsocker så blandade jag mig ett glas hemmagjord svartvinbärssaft och lade mig i sängen igen. Vet inte sedan vad jag gjorde, men blött som fan blev det i sängen! jag knackade på Mickes axel och sa lugnt att 'antingen har jag precis kissat på mig i sängen, eller så gick vattnet'
Micke vände sig inte ens utan låg fortfarande med ryggen mot mig och viftade med handen och sa 'Du har bara kissat på dig'
haha, här kunde jag inte hålla mig, utan skrattade och det forsade ut ett mindre Niagarafall i varje skrattattack att till och med Micke förstod att det var på riktigt!
Han vaknade till på fem röda och sedan var cirkusen igång!

Fortsättning på berättelsen kan vi ta imorgon! För det är ju då Zekeman föddes, ja, alltså för två år sedan - imorgon ;-)
Hehe!

Kram

(Fina lilla magen)


Kommentarer
Postat av: Suss

Stort Grattis till Zeke på födelsedagen!!

2012-11-22 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0