Godmorgon

Idag är det dags att besöka gymmet igen, efter ett antal dagar med ofrivillig vila...
Ja, egentligen så är alla ursäkter... Just ursäkter... Men tiden finns helt enkelt inte ibland... Eller...jag har helt enkelt prioriterat annat denna vecka!
Om vi säger så... Då har jag rent mjöl i påsen och vi släpper det!
Men idag är det dags!!
Ryggen ska få sitt och jag ser fram emot träningsvärken som komma skall! :-)
Detta får dock bli i eftermiddag... Först ska det handlas, det ska städas, det ska tvättas, det ska lagas mat, det ska sovas middag och då ska jag passa på att styra upp allt inför nästkommande tenta! Den ser jag dock inte fram emot... Jag känner mig inte riktigt ha alla hästar i hagen om jag uttrycker mig så.

Jaja, nej, nu väntar frukosten! Och sedan en morgonpromenad med fluffar!
Vi börjar så! Då brukar allt bli toppen sedan :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0