Missnöjd

Är vad jag är med helgens tävling...
Önskar jag hade fått vara frisk och kunnat köra på som jag velat! Nu låg fokuset på att inte låta mitt hjärta rusa allt för mycket och endast komma imål.
För när jag blev sjuk så gav jag upp att verkligen försöka utmana mig själv...
Utan då var planen bara att göra sista 'etappen' för att ha klarat en komplett tjejklassiker! Vilket jag nu gjort - Med apdålig tid... MEN klarat den!

Skitsamma.. Nu längtar jag efter att bli frisk!! Få lite ordning på min kost... Och helt enkelt inta gymmet igen!!
Det är de jag trivs och där jag ska vara! :-)

Men när man är sjuk... Då trivs man jävligt bra i en Onepiece ;-)
Och det är den jag strosar runt i nu om dagarna! Ruskigt het är man!
Eller inte...
En av Fördelarna med dem är väl att man ser jämnfet ut från fotknölarna och uppåt ;-)
Men ingen kan säga annat än att det är ett ruskigt SKÖNT plagg!

Enjoy ;-)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0