Smsa...

Snygga bakgrundsbilden!

WhatsApp är ett bra påhitt! Ni ser den gröna lilla appen nere i högra hörnet. Iphones emellan är det ju suveränt med iMessage!
Men som i vår familj där alla har olika telefoner... Och alla bilder... Då är whatsapp grymt bra! Suveränt även iphones emellan såklart!

Haha, dagens fundering...
Här snackar vi uttråkad och leds på HÖG nivå!
Jag lever med en konstant huvudvärk och har gjort det ja, den senaste veckan har det varit illa...
Imorse (likt alla morgnar iofs... Men imorse var det hemskt) 05.20 vaknade jag av en grönjävlig huvudvärk!!! Jag trodde fasen att ögonen skulle ploppa ur skallen!
Piller fungerar inte längre...
Men Jag ska ge det helgen... Sedan får jag nog kika upp fanskapet!

Ja... Annars är veckans skolarbete inlämnat och klart och jag kan nu ta helg! Och det ska vi!
Zeke tillsammans med Harry och Mynta ska få hälsa på hos bästa mormor!
Och jag tillsammans med karln ska åka iväg på en helg på tumanhand! Hotell, shopping, god mat och bara mysa!!
Det behövs, vi behöver det! Så det kommer inte mer lägligt! :-)

Kram på Er!
Trevlig helg! Och till Er som ska tjurrusa i helgen!! STORT lycka till!
Krama Ossian! :-)


(Jaja, jag ska ladda batterierna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0