Lite lätt besviken... Och uppsvullen

Hmm... Ingen som kommenterat min nya hårfärg!! Och jag som älskar den...
Jaja... Och inga tips på vad jag ska kunna skriva om?!

Äsch...
Imorgon åker iaf familjen (utom M) hemåt Jämtland, då jag ska ut i älgskogen och jaga!
Finaste mormor ska vara barnvakt åt Zekemannen och fluffarna ska få springa löst från morgon till kväll!
(Det saknar jag med vårt gamla ställe... Bara öppna dörren och hundarna kunde springa hej vilt utanför...)
De springer löst nu också :-) Men det blir inte riktigt på samma sätt!

Nej, men... Jag fortsätter väl med tvätten då, såhär klockan 23.30 på en torsdagskväll!
Modo förlorade ikväll också...apskit!!

Ja... Och jag är uppsvullen som en gris!!! Tummen ner för den!
Men tummen upp för mina nya jaktbrallor som Karln min överraskade och kom hem med idag! <3


Kram på Dig Vännen!


Kommentarer
Postat av: Victoria

.... Men visa jaktbrallorna då :D
Och nej, du är inte uppsvullen du är så fin! Och jag gillar din hårfärg ;) puuuuss

2012-09-15 @ 18:45:36
URL: http://visomblirtre.blogg.se
Postat av: Linda

Du var så fin i håret,kanske hade jag kunnat sagt det om inte allt fokus låg på soppa,korv och läsk som jag hade i näven, pluss en unge som jag inte ville tappa bort :) Kram

2012-09-15 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0