På plats..

Precis som rubriken lyder... Så har vi kommit fram, packat upp sovsäckarna..
Pga halvknackig rygg har jag faktiskt lyxat till det med inte mindre än TVÅ liggunderlag inför en natt på Hersbyskola ute på Lidingö!
Imorgon är det dags för 10km...
Jag är inte ett dugg laddad och faktiskt ganska leds, då min förkylning jag drog på mig under älgjaktsveckan fortfarande håller ett stenhårt grepp om mig :-(
Jag har laddat upp med kanjang, Ipren och nässprej...får hoppas det räcker till att lunka runt den här milen!
Tråkigt är det då jag faktiskt tränat inför detta...och så ska det gå i stöpet pga en förkylning precis veckan innan...
(Och den har nu höllit i en dryga 10 dagar så jag börjar bli leds!)

Jaja...det är sista delen av de fyra för att ha fullbordat en tjejklassiker.. Så runt ska jag..även om jag så får gå lunka löp runt!
Wish me luck!

Nej... Dags att sova...
(Ni kan väl bli bättre på kommentarsfronten nu... Om jag uppdaterar mer regelbundet så lämnar ni avtryck ;-) Deal?!)

KRAM och NATTINATTI


Kommentarer
Postat av: Jennie Svanebo

Ossians faster läser ;-)
Hoppas det gick bra idag!!

2012-09-29 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0