Dags att komma snart?!

Lillskiten är beräknad till den 25.e...
Men jag var ganska så säker på att hon skulle kika fram den 2.a... Nu är jag dock inte lika säker längre, jag får nog gå minst en vecka till :-(

MEN jag har inte gett upp hoppet riktigt ännu... Det är bara den 1.a idag, så än kan allt hända!
Igår stod jag på alla fyra och plockade 5kg jordgubbar att fylla frysen med till smoothies i höstmörkret.
Och dig har jag varit på Lekland med Zekeman, fick hjälp dock att hålla efter honom... Rutschkanorna klarade jag väl hyfsat, då jag är en baddare på att rulla fram numer... Men annars gick det inte så fort för den här vankande ankan, så hjälpen var guld värd!

Ikväll skall det storstädas, bytas gardiner, sängkläder... Mysigt ska de bli!
Och mat hetare än hetast ska ätas och det skall idkas Pippi utav bara fan för att få ut ungen!
Ja! Alla tips mottages gärna, det är
Fina priser som står på spel så jag tänker fan inte förlora! ;-)
Jag återkommer imorgonkväll med en bild på ungen! Hahahahahahaha!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cicki L

Lycka till!!!

2013-08-01 @ 21:33:13
Postat av: Sandra

Lycka till :) förstår att du vill ha bebisen i famnen nu.

2013-08-02 @ 08:55:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0