Tiden går...

Sakta men säkert framåt...
Det känns att det inte är långt kvar...Och kroppen strejkar på alla plan!
Att ta sig upp på toaletten på natten (som man nu behöver göra - typ 3ggr varje natt) tar ca en halvtimme att lyckas med... Och då är man istället klarvaken när hela projektet är färdigt!
Så sömnen är inte heller den bästa...
Det som är tungt och tar upp min tid är pluggandet... Jag läser fortf på heltid och ska så göra ända fram till 4.e okt!
DET känns väl inte allt för lockande just nu... Men det får lov att gå helt enkelt!

Var det fullmåne igår eller...!? För jag kunde då fan inte sova... Utan istället utnyttjade jag tiden till att sy...
Svor inte så hemskt mkt heller så känner mig nöjd över resultatet! :-)
Vad tror ni, kommer skroten sussa gott i den?!
Jag hoppas det iaf, för jag la huvudet på kudden vid 02.00 och vid 03.30 ringde Mickes klocka för jobb... Så, halvtrötta ögon idag!

Ungen verkar må gott iaf, men har INTE ALLS fixerat sig! Haha, skitunge!
Däremot har magkurvan sjunkit till lägsta... Så vi får se... kanske händer det något de närmsta veckorna!?
Annars får vi se vad som visar på nästa mätning om två veckor!

Nej... Ska fortsätta med maten!
Kram till Er och Må Gott!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fin! vad duktig du är! :D

Vad du är duktig som kämpar på med studierna också, hejja på. Vad är de du pluggar till?

Du får försöka vila när du kan istället, klämma in någon vilostund per dag iallafall, så du orkar hålla uppe tempot med allt och ändå vara någorlunda utvilad när de drar igång.

Kram!

2013-07-30 @ 08:27:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0