Om du möter en människa utan leende - Ge henne/honom Ditt!

Hallå Hejsan!

image17


Tar en liten time out här framför datorn - varit torka vad gäller blogg och uppdateringar! Ursäkta, ursäkta!
Men det betyder inte att inget händer :) Full rulle och det är suveränt!
Hoppas det ska blir fint väder även imorgon, jobbat idag! Är´e fint väder så ska jag tamesatan ut och ta en massa fina kort - har änteligen kommit på hur jag ska göra min tavla som jag så länge gått och funderat på! Men nu ni! Så imorn blir en mysigtafinakortpysslamedtavladag!

Ikväll blir det lugna puckar, ska fritera lite kyckling och göra någe gott till, köpt vin, hyrt film, tonvis me´ godis!
Men Först Idol! Heja Amanda och Daniel! Dom är ju för grymma! Förra fredagen varé ju nästan så man ställde sig ner och bad själv när Han Daniel sjöng! Så Fint!

Annars - ja vad ska jag skriva mer!
Hittat fler saker jag önskar mej i julklapp!!!
 och.....  ..... eller ett litet bidrag ti´de skulle inte vara fel!
Tröjan ser ju bara så gosig ut! Hur skön som helst! Vill ta och dra en sväng te Åre och shoppa!
Själv har jag inte den blekaste vad jag ska ge nån i julklapp! Sambon har kommit på säger han....f*n....säkert något skitbra också.... :)
Jaja....va så lugn....jag ska nå hitta på nå bra jag med!

Nej hörni.....nu eré fritering på G!

Till Sambon och Hunden -  Ja OM Er!

(Citronhjärtanen är ju bara för härliga! - Inte allt för söta men j*vligt fräscha!)

Sköt Er! Ha´de!
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0