På Jobbet!

Blev en rusch redan från morgonen....men fått sätta mig ner nu med en välbehövlig varm kopp te och en smörgås!
Te´t gör susen för min hals!

Igårkväll var jag och sprang nattorientering, HADE laddat lampan...Den DOG .....på MITTEN AV BANAN!!! MITT UTE I SKOGEN!
Mor - "Känner jag Eleonore rätt så laddade hon säkert inte lampan förän tio minuter innan start"
JO!!! Det gjorde jag! =)


Men jag tror ändå på att en lampdemon var ute i skogen och tjuva lyset!
Ja, jag tog mig iaf till femte kontrollen....innan lampan var helt svart....märkte hur den började dala redan vid tredje kontrollen....fan...Men jag hittade mig ute på vägen och földje den i mörkret åt vilket för mig kändes som rätt håll....och tillbaka kom jag! Bra jobbat tjejen!
Förkylningen dock blev inte bättre av att jag var ute och kutade igårkväll, tunna orienteringskläder och....ALL blötan efter 17 ton regn som fallit här hemma i två dagar!
Jaja, bara att försätta kurera! Tråkigt bara att jag lyckats smitta sambon också....och karlar och förkylning....ni vet ju hur det ligger till *skratt*
Nej...skämt å sido!

Efter jobbet idag blir det en tripp in till Stallbacken! Blivit bjuden på lite surströmming - NEJ...jag äter det inte!
ÄVEN om det inte smakar som det luktar!
Okej - Micke har blivit bjuden på surströmming, Jag får väl sitta vid barnbordet tillsammans med Maja och Agnes och käka korv med bröd! MEN inte fy skam det heller =)
Ska iaf bli riktigt trevligt!

Sedan blir det lediga dagen imorgon....Ska inte göra ett piss!
Mysa i soffan med karln och Vovven och kika på bra filmer hela dagen lång!

Nej....ska till att förtsätta med mitt projekt =)
Äh...projekt och projekt....jag har bara blivit kameratokig igen =)
Nu är kameran med i högsta hugg =)
Och Blommor....är väldigt tacksamma att fotografera!

Nej...Dags att jobba! =)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0