Film recensioner

Righteous Kill
New York skakas av en seriemördares framfart - en galning som till synes slumpmässigt väljer sina offer och efterlämnar märkliga dikter på varje brottsplats.
Stadens mest erfarna brottsutredare sätts på fallet.
Snart börjar de misstänka att gärningsmannen kan vara en ur deras egna - en polis.
Men New York har tusentals poliser och mördaren planerar redan sitt nästa drag...


Denna levde inte fullt upp till mina förväntningar som kanske var lite väl höga!?....Med två grymma skådespelare tyckte jag den kunnat varit snäppet bättre... Men ändå ingen dålig film - Hela filmen höjdes med den oväntade vändningen på slutet!

Av fem filmtomtar får denna 3st







Felon

En kärleksfull familjefader förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som har tagit sig in i hans hem.
Dömd för dråp får han sitta tre år på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller.

Denna däremot hade jag inga som helst förväntningar på och blev grymt tagen!
Man lider, man känner ilska och man släpper gärna en tår

Inte en klar femma men dock en grymt
stark 4.a




Kommentarer
Postat av: Theres E

den första filmen håller ja med om. den andra har ja inte sett än.

KRAM

2008-12-09 @ 22:04:48
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Ååh, jag förstår att det är tungt! Jag hoppas verkligen att ni får bukt med det här! Och att ni får veta vad det är, och att det kan sluta nån gång! Det kan inte alls kännas roligt! Vi fortsätter att hålla våra tummar och tassar här borta! Många kramar

2008-12-09 @ 22:38:37
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sugen jag blir på att kolla på film nu, kanske måste hyra en ikväll. Nu har du fått svar på your questions iaf! Hoppas att det går bra med vovven och att han snart blir bra! Kram

2008-12-11 @ 11:47:03
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Renata

Jag har skaffat blogg nu för ett tag sen hehe. Diggar dina filmtomtar! ;) Hoppas allt är bra och att Harry blir helt frisk snart! Kram!

2008-12-12 @ 15:22:41
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0