Frusen om fötterna

Är jag... :( Seg dag idag, jag är inte riktigt på topp! Känner mest för att bara åka hem och mysa i soffan! ....ikväll väntar träning - funderade på antingen skidor eller iväg och simma?!... Vore mysigt med lite plaskande! V & L ...är ni på?!
Att omvandla fläsket till stenhårda muskler är prio ett just nu! Jag känner mig gladare och Är grymt Mkt piggare efter lite motion!
...Gaah, jag längtar hem nu! ...för mys, glögg, lussebullar och härliga glada julfilmer!
Micke - Jag Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Theres E

Men vilken snygg bild på er två måste jag säga. Helt ursnygg.

KRAMKRAMKRAM

2008-12-08 @ 19:20:49
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0