Julen är nära nu ...


Och nu är alla fyra ljusen tända!
Önskar Er alla en Mycket God Jul om jag inte återkommer innan...mycket att stå i, ....jobb...resor hit och dit....Allt ska försöka hinnas med. Och plus detta - alla julklappar ska ordnas, slås in.....ja....uscha och fy! Ska bli så skönt när jag får sätta mig ner och bara njuta....just nu är man uppe i varv precis hela tiden! Det känner på att ständigt vara stressad!

Kort om...  Fredagens besök nere i Strömsholm gick bra. Harry var superduktig och charmade många!
Jag tackar för Era fina ord och tankar!
Operation blev det inte iaf. De bedömde att i nuläget behövdes ingen operation!
Svullnaden har gått ner helt och inga skador eller irritationer syns.
Så....medicinen ska ätas upp som skrivet och inget nytt....så vi hoppas bara att ingen svullnad kommer tillbaka. Utan att den irriterade lilla stickan (som vi hoppas och tror att det var) Åkte ut tillsammans med blodet och varet som de tömde honom på förra fredagen!
Skulle svullnaden komma tillbaka så blir det akutoperation då!
Tummen är hårt hållen i min hand och Min högsta önskan i jul är att Harry inte får tillbaka några symtom utan får hålla sig pigg och kry!

KRAM till Er Alla
Sköt om Er och ät gott i Jul-helgen!

Kommentarer
Postat av: Chila och marie

Usch och hej! Som det kan gå! Jag var inne nu och såg att Harry varit dålig och varit på djursjukhus. Kan berätta att vår förra flat fick något liknande i halsen. En böld stor som en tennisboll växte fram i halsen på ett par dagar. Vi befarade tumör men det var ett ynka grässtrå som satt sig fast i halsen och bildat en varböld! Inte roligt innan man vet vad det är! Tur att jag slapp oroa mig för Harry och inte läste om det förrän idag. Nu blir det säkert bra igen! Ha det gott och krama Harry från oss i Varberg!!

2009-01-01 @ 21:25:54
Postat av: Marie



Usch och hej! Som det kan gå! Jag var inne nu och såg att Harry varit dålig och varit på djursjukhus. Kan berätta att vår förra flat fick något liknande i halsen. En böld stor som en tennisboll växte fram i halsen på ett par dagar. Vi befarade tumör men det var ett ynka grässtrå som satt sig fast i halsen och bildat en varböld! Inte roligt innan man vet vad det är! Tur att jag slapp oroa mig för Harry och inte läste om det förrän idag. Nu blir det säkert bra igen! Ha det gott och krama Harry från oss i Varberg!!



2009-01-01 @ 21:47:32
Postat av: Mia

men lille vännen då, hoppas han klarar sig från allt ont nu då i fortsättningen.. Kram på er!

2009-01-15 @ 23:40:19
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0