3:e etappen - NärFjället

Ja...idag har väl varit bästa dagen hittills...men ändå har det inte gått rikigt hundra... Orienteringen har varit bra! Gått ganska rent, till och med några klockrena träffar! Riktigt roligt var det första halvan av banan. (Vilken var den jobbigaste delen enligt mig...) Och så kommer jag in på andra halvan och gör några rejäla bommar =(
Dessutom börjar jag bli trött i kroppen och löpningen går inte riktigt som jag vill...Men som sagt, den bättre etappen av de tre jag hittills fullföljt! Imorgon blir det oringen på kalfjäll. Men lift åker vi upp till starten! Ser med glädje fram emot morgondagens etapp, jobbigt, tungt, mkt upp och ner, och man kommer att se långt!!! =) Kontroller överallt =)
Ja...nu har jag alltså uppdatarat även denna dag....varit otroligt duktig tycker jag själv!

Och svar till R - Visst kan man undra ibland varför man egentligen håller på... =) Men när man får in de KLOCKRENA TRÄFFARNA! Då är det roligt!

Bra att bloggar finns intesant...! Kika in lite snabbt, se efter hur läget är och sedan är det bra...
Mobilen är ett överskattat medel numer...Fast jag saknar det där...att prata med de man tycker om....menmen...så är det...
=(

Nej...imorgon startar jag i sista minuten...tror faktiskt att sista start är kl 15.00...Själv startar jag 14.59 Ser fram emot att känna att många tummar är hårt hållna *skatt*

Vet ni...Jag saknar min lilla hund såå mycket!

(Foto Therese Sahlin)

Ja...säger Tack & Hej och på återseende!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0