Jobbat idag...

Titt UT!
Dagens Outfit...ledigt och bra! =)

Ja...idag har jag jobbat lite...känt in mig på gamla jobbet . . .  Klart man saknar det! Roligt är det! . . .
Men jag hoppas ju fortfarande på en snar flytt!
Men roligt att få hjälpa till lite!

Men idag har verkligen tankarna spinnat runt i skallen på mig...vad vill jag med mitt liv...vad fasiken...jag vill utbilda mig till något jag vill syssla med....men vad...!?
Nej Uscha...det är ju nästan så att man åker på en smärre panikattack...Uscha...







Jaha...jag har inte varit på vidare blogghumör ett kortare tag....trodde igår faktiskt att jag skulle stänga ner hela sidan...men skulle väl ångrat mig då...Men ...helt enkelt inte vetat vad jag skulle skriva...

Men okej, Vi börjar från Midsommar...den firades i Ö-vik...(min snart blivande hemstad)...fasen...kände att jag vill dit NU...
(undrar om det känns lika greet när man väl är där!?) Återstår att se...
Jo...som sagt...helgen firades med kära vänner! Mycket god Mat, Stort Tack till Värdparet!
Och en otroligt spännande tipsrunda....svåra frågor (iaf för mig *skratt*)...men roligt!
Sedan var det lite tvåmannalag tävlingar...Och vem (om inte JAG) var med i det vinnande laget! Jippi!
Frågorna och lekarna var många...Och jag & Latten gick vinnande ur hela leken! TUMMEN UPP!

....TITTA in DENNA!!!
Står just i detta nu i hyllan i vardagsrummet och blänkar som aldrig förr! =)

Men...vinsten hade inte varit lika enkel utan min lagkamrat!
              Magnus!
Suveränt Jobbat av Oss!
                    =)


Ja...Det blev en sen kväll....även om jag kom i säng tidigt jämfört med de andra glada!

....Söndag....Fyllde jag år..... 22/6....Grattis! Blev en bra födelsedag...även om det inte riktigt kändes som en födelsedag...Men Mycket och GOD tårta hade Min Kära Mor gjort! Du e för Go!
Och många kom! Roligt!

Jaha...och detta har alltså fört oss till just denna dag...idag...och idag har jag jobbat! Imorgon väntar också jobb, sedan ska jag hämta min bättre hälft i Sörbygden! =) Får besök av ingen mindre än Theres i helgen, och roligt ska vi ha! På Lördag blir det ut på "byn" och kika in gamla snygga bilar, dansa och ha Riktigt J*vla Skoj!

....Hmmm....
Ja, det var allt för idag....
Eller...en sak till! . . . . 
 
Till Dig Micke - Min Älskade Karl♥



Kram & Hej!
Ses ute i Partysvängen på Lördag! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Söt hund :)

2008-06-27 @ 11:41:01
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Kattis

Harry är ju bara för söt=) Kanske ses imorgon på byn då! Hoppas du får en bra dag. Kram

2008-06-27 @ 12:09:09
URL: http://katarinajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0