Spylugnt

Nu går Eleonore på Högvarv....FY fan....vilka dagar detta komma bli....Uscha vad jag komma sova ut i bilen påväg ner mot Sthlm på fredag... Spylugnt komma det bli på båten... (hahaha)

Jag ska hinna med...
*Plugga...
*Tvätta
*Jobba imorgon....heldag...
*Åka på Hemtjänsten och ordna med papper...
*Handla (bla färdkost till resan neröver)
*Hem till pappa och kika hur jag ska sköta allt nästa vecka... lagård, vedeldning.... you name it
*Vara kontrollant på bilbingon imorgonkväll...
*Tvätta...mera
*Packa
*Ordna allt som har med Harry att göra till hans helg utan Matte & Husse.
*Träna (rullskidor eller springa)
*Träna....(Hoppas på ett boxpassimorgonkväll...)
*Ladda kameran

Ja...& plus detta då....Diska, laga middag....Skulle behöva dragit en sväng om med damsugaren innan jag åker också...

Hmmm... Ja...Vi får se hur det hela går!

Nej...men om jag ska hinna....är det bäst att jag tar och sliter mig från allt där jag får sitta stilla....datorn, tv;n....Längtar efter en lite längre promenad med Harry senare ikväll!!!

KRAM på Er!
Jag skulle verkligen behöva en lugnande Bamse Kram nu....

Kommentarer
Postat av: Sveg

TUT TUT TUT!!

BINGO där ute!! var god repetera numren tack!

3 58 43 21 6

Stämmer korrekt

D¨å går vi vidare på två rader

:P

Hoppad allt är bra

2008-06-17 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0