Don´t Worry....Be Happy

Idag är jag seg! Vet ej varför...kanske bara för att jag inte hade något alls inplanerat utan bara...varit...hela dagen....
Imorgon blir det tidigstart....Vasaloppstarten/sändningen går av stapeln kl 7.30 imorgonbitti och jag lovar att Eleonore komma sitta som klistrad! Gjort i flera år och komma fortsätta med under många herrans år till!
Jag vet inte....förbenat spännande och otroligt skojigt att se, sedan efter några timmar börjar de första åkarna närma sig Mora, Man hettar upp, hejar, skriker och gormar, hoppas på att favoriten komma att få komma imål först! Åh vad jag hoppas! Men många starka namn med, så det blir tufft - Men SÅ spänannde!
Så under sista timman sitter man i soffan starkt framåtlutad, med huvudet vilande i händerna och biter lite smått på naglarna....händer något då gormar man utav bara sjutton och tillslut lyckas man väcka den andra parten här i huset....och som också då mjökar sig upp ur sängen för att se slutspörten!
Hade egentligen velat vara på plats, men få bli nästa år istället! Fasen vad jag hade velat vara på plats :/ !!!Pappsen är nere för att åka han med! Hoppas på att kanske få glimta honom i tvrutan, men tjurig som han är lär man inte se mera än ett blått fartstreck efter honom isf :)...vemvet . . . Vet vet!

Jaha, låtit Er ta del av min morgondag! :) Spännande- både för Er och för Mig! :)
Nej, skämt och sido!
Men efter loppet....ja....då har jag mitt pass i Lagår´n och sedan väntar ett tufft men ack så behövligt pass på Pumpen! Ska bli kulkul!

Nej men uscha så jag skrivit! Har jag verkligen inget bättre för mig!? :)
Jag ska strax ställa mig vid spisen och göra någon typ av middag! Blir kyckling idag....som så många andra dagar...men va fasiken....Göttans är det ju! Inget att klaga på! Men får se vad det blir, har inte den blekaste själv, brukar komma till en som en vindpust (åh, så fint) när man väl ställer sig med huvudet i kylen och ser vad som finns! :)

Nja, man får väl ta och förpassa sig in till köket då mina kära vänner! Så Hej Svejs på Er!

(ska se klart en skräckfilm också ikväll....ja jag vet....man ska väl tamefasiken inte behöva pausa en skräckfilm pga att man somnar, men nog fasiken gjorde jag det igår...helt otroligt! Men måste varit otroligt trött...annars brukar det väl vara sådan fina kärleksfilmer man lägger en blund till ibland...men slog rekord och tog en skräckis när jag ändå höll på....Den var inte dålig....så inte därför....fast visst, har inte hoppat till något alldeles förskräckligt riktigt ännu!) Ja, får bli senare, kanske slänger ett blängöga på melodifestivalen också....några starka namn med ikväll, spännande att se hur Svenska folket röstar ikväll! :) Men jag börjar lita på att dom kan sin sak iaf....så jag är inte rädd :)

Nej men huvva....nu blev det ännu mera....helt galet!
Vi hörs....kanske slänger in någon bild på middagen om det blir något spännande! :)

Ha´De

(måste nästan ta och fixa hem lite Håkan Hellström....hmm...ja....kvällens Måste!)
Mycket späännande och skoj man kan tänka tillbaka på när han hörs i bakgrunden :) !
.....Nej....maten...! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0