Halv le & halv dö

Tänkte idag när jag åkte hem från jobbet att jag skulle försöka få mig lite sömn, men nej....så blev inte fallet...
Och nu känns det j*vligt töligt att gå och bädda ner sig när klockan bara är nio och solen skiner så otroligt fint utanför fönstret . . . Ja...vi får se vad jag tar mig för.

(Måndag också igen...Lovade mig själv redan förra måndagen att NU JÄVLAR I MIN LILLA BUBBLA skulle jag ta mig i kragen och börja ta i tu med sommarformen . . . JO SHIT!
Tror ni inte att man svullar i sig bara ännu mera så fort man tänker på att ta det lugnt istället...
Jävligt irriterande - det är vad det är - Ja...Jag ska försöka börja på NY kula imorgon! Imorgon ska det bli lite löpning med! Så det passar sig ju bra! De där fem irriterande j*vla kilona ska väck!)

JA...är Riktigt Trött iaf! Känner att mitt humör inte är på topp & att jag tänder för minsta lilla på fem röda... Stackars Er som får utstå mitt humör denna afton!
Fan...tiden räcker inte till för allt man skulle vilja göra... Bedrövligt är vad det är!
Tog kameran med mig ut också när jag och Harry gick på en lite längre promenad! MEN...INGEN inspiration för FEM ÖRE!!!
Men något som ändå gladde mitt humör mycket var att jag hade en otroligt härlig och lydig hund med mig ut idag!
Jag riktigt Älskar de stunder när man ser på hunden att han tycker det är roligt att göra rätt! Att han vill göra allt rätt.
Min lilla Gubbe - han är väl för Go.

Nej....man kanske skulle ta och hoppat in i duschen, tagit en lång skön varmdusch, peelat hela kroppen & och sedan smörjt in hela sig med lite Dove Summer Glow *skratt*

Ja...det blir inte mer här ikväll iaf...
Jag ska sussa sött inatt =)

Kramen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0