Men nånting

Skulle jag väl kanske ta och skriva om dagen idag . . . Hänt en del . . . Vi har varit in på djursjukhuset (Östersund) fram och bak! Blev ett besök på dryga 1900kr, men då följde ett nytt hundmatsfoder och en medicinburk hem! Sicken tur . . . hmm . . .
+ att Harry har fått en bit på benet RAKAT...
Hemskt måste jag säga, att se den fina pälsen rakas bort så lätt!
Uscha & Fy säger jag bara!
Bild kanske kommer in senare! Inte så stort och växer ganska snart igen....men hemskt ändå!

Jaha, nej nu han nog här och grymtar och vill ut! Så TjoHej och Hoppsansa!

Kommentarer
Postat av: vi

men du, vad har hänt?? :S

vad gör du imorn? jag är ledig imorn och onsdag.. KRAM

2008-05-12 @ 19:13:40
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0