Nemen Halloj!

* * *
Här sitter jag igen, försöker att förstå vad som har hänt.
En liten ung brunett som är det vackraste jag sett.

* * *


Ja, här sitter man igen! Ska strax sätta igång en film! Ikväll är det American Gangsters som står på topplistan =)
image503
Jag har en känsla av att det kommer vara en av de bättre filmer jag sett på länge . . . Får hoppas och hålla tummarna för att så är fallet! Två grymt duktiga skådespelare iaf! Denzel Washington & Russel Crowe.


Precis ätit lite tacos denna dagen till ära! Händigt och lite små gott när man inte ätit det på länge!
Innan hjälpte jag nå lillasyster med att möblera i lekstugan! Hon hade nämligen tänkt övernatta där ikväll!
Så upp med en tältsäng - inte helt fel att det är just lördag heller...en korg med gotta och leksaker =)

Blev bjuden på kvällsfika också och när vi sitter där och småfikar - En liten (liten) kinaservis, kex och sura bilar =) . Kommer iaf jag på att jag ska hämta min bärbara dator till henne! Ordnar med en lampa också så hon har lite ljus i stugan! image504
Så drar ut ström till kojan, ut med datorn, filmer i högar =) (måste ju ha lite att välja bland) och en massa godis då så klart! Man blir ju som lite halvsugen att övernatta där själv!
Såg då riktigt mysigt ut! Hoppas hon får en trevlig kväll ute i kojan!
Åh...jag vill också vara liten! =)

Nej...som sagt...nu väntar filmen!
Kramar på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0