Så hungrig!

Jaha, äntligen är maten klar så tänkte mest bara svänga in en snabbis och säga Hej! Jag är då riktigt jävla gör hungrig . . . Ska bli himla gött! Gjorde en enkel kyckling och pastasallad kvällen till ära, men ack så gott det komma bli!
Passar också bra eftersom nu jävlar är det till att ta tag i fettet och börja röra på sig!
Fasen, var in hos Virred =)
Vill du ha styk eller?! Om du känner dig så . . . vad tror du då att JAG känner mig som! En jävla buffel eller!? *skratt*
En buffel med dubbelhaka!

Uscha och fy så jag svär! Men det är skoj och jag göra det när jag känner fört =)

Inget bad blev det ikväll heller . . . =( Tråkigt! Hoppas på finväder imorgon - för DÅ BLIR DET BAD! =)

Nej maten väntar och kanske lite körslag!
Hoppas ju att Cans tar hem detta! Vore bedrövligt annars!

Jo, maten! Hade Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0