God Morgon!

Tänkte att datorn skulle igång för att jag skulle kunna spela lite musik och komma igång här på morgonen....men det blir nog ett litet inlägg ändå! Varit dåligt med dem i veckan! . . .
Idag är jag iaf på väg! Den nya ryggsäcken är packad - JA.....SNART.....
Mp3:n är på laddning, liksaså telefonen! Den som vill och känner sig manad är varmt välkommen att hålla mig sällskap under dagen! VÄLDIGT GÄRNA!
T - Om inte du hinner ringa först... =)
Sätter Mig iaf på bussen kl 12.05 idag!
Nej fasiken, nu är det bäst att jag tar och sätter igång - Jag ska hoppa in i duschen och sedan packa i det sista!
Musiken är iaf igång.... =/

ÄH.....Måste ju bara....

(bilden är lånad!)
Ikväll börjar det! Håll i Er folks! Mitt lag är taggat, jag är taggad och mina spelar - ÄR TAGGADE!!!!!
Säger bara Lycka Till!



KRAMEN & HEJ!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) Jag tror att det kommer att gå jäääättebra för dej i Stockholm, du passar för uppdraget! ;) Ska bli kul om du ska köra med oss sen! :) Är det bara du som ska ner eller?

Jag och Victoria pratade faktiskt om att vi måste försöka stämma in en promenad alla tre igen! Så det tycker jag helt klart att vi ska prova med! :)

Kramar i massor

2008-10-16 @ 10:36:55
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: M

Kanske dags att lämna ett livet spår jag med :p hoppas allt går bra i sthlm med kursen. Vi hade det tok bra i tyskland, helt sjukt de man fick se! Kram

2008-10-16 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0