Hej Hopp i Galopp!

Jaha, här sitter jag med vitmålande händer och skriver.... =/
Kan säga att hela jag blev vit idag....tänkte passa på att sola en gång innan jag drog hem pga det, men så hade jag glömt nyckeln - så jag får nog stå ut med att vara.........ja.....vit! =)
Nej, ska faktiskt hoppa in i duschen, härde att karln precis klev in så ska göra honom sällskap ;)
åååååååhhh.......längre än så går jag inte.......*asg*............dirty dirty......

VET NI..........
Vi beställde tredje säsongen av Prison Break häromdagen - OCH DEN (bland några andra filmer och smått och gott) - HAR KOMMIT IDAG!!!
Ikväll blir det avsnitt efter avsnitt efter avsnitt!
Jag mår prima!

Längtar lite till helgen också, springa och känna hur kroppen tar i!
Hoppas man träffar på några kära vänner väl på plats också!

Nehe....vad mer kan jag förtälja.....tyvärr inte mycket faktiskt =(
Ska som sagt hoppa in i duschen, sedan blir det en mysmiddag framför tv;n men EN MASSA PRISON BREAK-AVSNITT!


Avslutar med en Idolbild på två stjärnor! =)


♥Kram och Hej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fick bort din vita färg på händerna i dushen - huhhm undrar just hur det gick till...



Det är alltid kul att träffa polare sen förr...

2008-10-08 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0