En snabbare Upd

Ja...Är inte riktigt på något vidare Blogghumör...Men...kan väl offra mig på några rader...varit ute på en härlig höstpromenad med Harry och kameran var förstås med!
Ska bjuda på ett par bilder...







Och Självklart en på Min HjärteVän♥



Annars så är dagen rätt lugn....laddar upp inför träning ikväll och sedan SÅKLART inför Hockeyn!!!

(lånad bild)

Men som sagt....träning innan, det blir ett spinningpass med ett Pump pass i följe!
(lånad bild)
Stackars ben säger jag bara!

Har lite jag borde göra innan så dags att sätta igång...
Måste
  
rensa Svamp
Har fått en hel del av Min fasters man - Super, och vad GOTT!

Laga Middag. Blir en enkel kasslergryta med körsbärstomater och Ris idag!

Ja...ska jag hinna....så säger jag hej då nu...

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0