Nejmen GodKväll!

Ja, då har man ätit och tagit en varm och skön dusch efter två tuffa träningspass.... Ganska jobbigt är det att först spinna och sedan lassa på med vikter till förbannelse på benen....ja, är huvudet dumt så blir kroppen stark...eller...hur är det!?

Ja, imorgon förmiddag blir det en genomkörare på Spinningpasset jag ska köra på torsdag. Nervigt och Pirrigt är det...kommer blir en genomkörare både mån, tis, ons....nervös som attan! =) Men skojigt ska det blir. Jag gillar ju att heja på folk...ska nog gå bra!

Har tusen olika saker jag ska hinna med imorgon....uscha och fy....(men...vad länge sedan jag sa det nu....kände det när jag skrev det....något jag alltid sagt förut... =)
Back in Track! Okej!

*Städa
*Diska
*Träna (genomkörare av spinc)
*laga middag
*iväg på en idrottskväll med Peken (Per-Erik Rönnestrand)


ja....säkert mycket mer också =) .... Blev ju inte så mycket .... Men har faktiskt ett annat litet projekt jag måste sätta igång med för att hinna i tid....kanske bäst att börja på så smått imorgon...!

Nej HörreNi!

Nu blir det strax bädden för Eleonore, ska bara gå och pussa på min karl innan!
Nya Layouten på Bloggen får blir så snart jag har tiden över att sitta och trixa och fixa...som sagt...inte den minsta aning om hur jag vill den ska se ut! Vi får se vad det blir!

Nej - NattiNatti på Er!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0