Så sant som det är skrivet


Jag behöver inte gå någon kurs i positivt tänkande...
Jag har redan en positiv inställning till all jävla skit



Detta är ju bara ett av bevisen på hur otroligt virrig Eleonore är!
Eller!?
Men fasen så jag fick skratta!


Eleonore - Micke....dammsugaren var full....
Micke - Jaha, och...
Eleonore - Ja...men det fanns ingen påse...

Ja...jag säger då bara det...Eleonore ditt jävla stolpskott!!!

Men jag bjuder på detta för Idag och hoppas att alla Ni där hemma får ett lika gott skratt som jag fick här i eftermiddags när jag skulle ta mig en svängom med dammsugaren!

Kramen

Kommentarer
Postat av: who knows

Tjaba tjena vilket kaos, här kan man hitta allt som finns. Förstår det hysteriska skratt som uppstod. Nej det ska till en dammsugare för att tvätta en annan.

2008-09-15 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0