Sova natten!

Fasen...trött som en stor och rund Gnu med huvudvärk ...
Ser fram emot att lägga mitt tunga huvud (så smart....klart det tar ut sig....) till kudden och somna in för kvällen!
Imorgon händer inte mycket....eller ja...jag har faktiskt det jag måste göra...men inget direkt som är något jag måste passa...hoppas på en skön sovmorgon där jag kan få vila ut kroppen lite - träningen de senaste dagarna har gjort mig seg! MEN jävlars så skönt det är att känna hur träningsvärken riktigt stramar i röven på en när man sätter sig på toaletten! *skratt*

 


Idag har vi gått på knäna här hemma....bokstavligt talat! Plockat upp potatis! Fick ihop en hel del säckar! Gött, Harrymannen var med ut och körde sitt race ute på åkern! Potatisarna flög hit och dit och den lilla skiten var även ner i hinkarna och snodde potatisarna!
Fick sällskap av grannens kattunge också....och det var livat utan dess like! Var hur roligt som helst att bara sitta och kika på dem!


Vem kan slå Filip och Fredrik!?




Har precis kikat klart på en av mina favoriter på TV;n just nu!
Men mest för att mina absoluta
Favorit tv-profiler är med!
Alltså....ingen kan nog få mig att skratta så....
Ingen kan göra mig så förbluffad,
Intresserad av så helt sjuka grejor!

Ja...nej....absolut en favorit!





(Faktiskt lite sugen på att lägga in några bilder...men tror jag ska lägga mig tillrätta i sängen brevid mannen min och gosa! Krypa upp tätt intill och somna tryggt!)
Får bli bilder imorgon istället!
....Ja...vi får se....

Annars säger jag iaf GodNatt nu och hoppas på en bättre besöksstatistik imorgon....! Med MASSOR av galna och roliga kommentarer!

KRAMEN på Er Alla!
Sköt om Er och Sov så Gott!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh, Fredrik och Filip är mina favoriter också! De är så helt sjukt roliga och underbara :D Skulle vart kul att träffa dem och surra lite med dem..:P

2008-09-17 @ 10:54:23
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0