Nominerad



Se....Jag har blivit nominerad =)
Hur roligt är inte det!? SKITKUL!

Jag har blivit nominerad av Paulin


1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Och...mina nomineringar är...


Rebecka : Ja...vad kan jag säga....alltid lika roligt att läsa dina helt sjuka inlägg om allt och ingenting!
Önskar jag själv kunde latja till det som du! Men...när jag inte kan det så är det bra att ha en place att gå in på och få sig ett gott skratt!
Viktoria : Där är Vovven & familjen prio ett precis som hemma hos Mig =) Många tjusiga bilder och filmer på två helt underbart söta vovvar och en katt som är galnare än gunnar själv!
(haha...där fick jag till det också!  ^^^)
Therese : SysterYster själv har vi kommit till! Min otroligt Snygga, Galet Roliga och Underbart Vackra syster! Ja...jag önskar hon kunde ta och uppdatera lite oftare...Är in och kikar mest varje gång jag sätter mig vid datorn....hoppas på att något nytt klokt ordspråk eller att någon ny fin text ska visa sig!
Nu hoppas jag faktiskt att jag ska få följa henne i sitt pluggande! =)
Sandra : En gammal pluggarkompis och vän! Vi pratas inte vid lika ofta som förr...men jag följer dig i dina upptåg och kan inte annat än säga att Du är lyckligt lottad! Du har en otroligt fin familj tjejen!
Sara : Ja ni....Nu har vi kommit till en helt galet rolig, tokig tjej som är otroligt vacker! En naturlig skönhet!
Här blir man också lite upd vad gäller modet! (Vilket jag själv inte är allra hajast på =/ )
Linda : Kan inte annat än säga att Du är en Idol! Min dröm är att min lilla hjärtevän ska lära sig av Din!
(Menar nu Harry *skratt*)
Få följa Dig via din Blogg i dina äventyr och allt Du tar Dig för är något jag gör en daglig upd i!
Dina underbara Hundar ska Du vara stolt över!
Erica : Ännu en gammal (kalas) klasskompis. Här är det tävlingar om Korv med Bröd hit och dit!
Vackra bilder och en liten Sune (som egentligen är en flicka, har jag förstått) på ett hörn!
(Ska följa Ditt exempel och kalla min lilla vovve...om jag nu lyckas få mig en liten lekis till Harry....för Göte!) =)

Ja....det var mina nomineringar!

Annars får Ni ha det så Sketans Gött!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag måste vara skittråkig och säga att jag faktiskt inte orkar sprida de här vidare.. Men min nominering av dig ligger mig varmt om hjärtat :D

KRAM

2008-09-10 @ 14:24:53
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för nomineringen =)

2008-09-10 @ 17:12:18
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0