2 dagar...

N u   ä r   d e t   n ä r a !
Imorgonbitti vid 04.00 ungefär....då sätter vi Hondan i rullning ner mot Göteborg! Och på fredag åker vi mot Blekinge...och då ska vi äntligen få hämta vår lilla prinsessa! :)

Harry väska är packad...Han ska tillbringa några dagar hos mormor. Känns bra att han får lite lugn och ro innan vårt lilla yrväder kommer innanför dörren här hemma! (Men alltså förstår ni...Hans min när han får sin lilla valp kommer vara obetalbar!) Ska lyda rådet från en vän och filma mötet!
Ja...Och våra väskor är packade....vi hoppas på fint väder och några mysiga stopp under vägen ner!
Men som sagt....håll oss gärna sällskap och VAKNA med något roligt sms eller samtal under resan ner! :)

Kram och GodNatt.....NU måste jag slänga huvudet på kudden!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Oooooh vad spännande!!! Lycka till! Jag vet precis känslan, var ju inte så längesen jag själv var där.......:) KUL!

2009-04-30 @ 09:31:59
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0