Lite updatering om läget!

Kanske vore på sin plats!?
Ja....vad ska jag skriva.... det har hänt och händer mycket just nu!
Som ni vet så har snacket om Ö-vik pågått en längre tid....MEN nu känns det som om flytten känns bra mycket närmre iaf!
Har faktiskt idag varit upp på husvisning....ångrar det nästan....då huset var helt PERFEKT!!!
Låg suveränt, nyrenoverat, ljust och fräscht - och framförallt - HELT UNDERBART PERFEKT FÖR HUNDARNA!
Gården var helt klockren efter vad vi letade!
Dock har vi både jag och Micke en dålig känsla i maggropen....som säger att priset kommer skjuta iväg ganska bra...och då vi redan satt ett tak...kanske kan vi rugga lite på det...men inte alls så mycket som det säkerligen behövs...
SÅ...vi....ja håller tummarna och drömmer oss bort!
Självklart står vi fortfarande kvar i bostadskö också....men där verkar det ju tamefan helt omöjligt att få tag i en lägenhet! Helt sjukt kösystem....stått för fasiken i snart ett år och inget händer! Vad betyder det!?

Men...ja, om ni visste hur jag redan när vi kom upp på gården började tänka mig in i hur det skulle se ut....vad som skulle få var och sin plats! Vilket sovrum som skulle bli till vårt... vart vår nya soffa skulle stå!
Vilket rum nere i källaren som skulle målas, möbleras om och ordnas till åt Micke som hans eget POKERRUM!
Ja...fyra trisslotter ligger iaf här hemma och väntar på att skrapas...Tänk om jag någon gång i mitt liv kunde ha den turen att vinna lite pengar! Den gången kunde få vara nu ikväll...!!!

Annars håller jag också två tummar för att det jobb jag nu sökt visar sig att vara något! Tycker själv att jag borde ha en chans...men vad vet man! Många som går arbetslösa!...

Jaha....det var om huset det....!

Annars....lagt om kosten har jag iaf gjort! Sedan två dagar tillbaka så går jag nu på ganska strikt GI-diet!
Alltså nu jävlar ska det lösa dallret omvandlas till de muskler som tidigare suttit så bra på plats!
Var därför också och körde ett Bodypump-pass igår. Vi instruktörer må ju komma igång lite inför starten som snart komma skall!
Skulle ju se ut att bli helt sjukt trött bara i uppvärmningen :)
Nej...så det är på G.
Känns riktigt bra! Jag känner att kroppen svarar på träningen! Och härlig träningsvärk har nu spridits ända från knoppen ner till lilltån! HÄRLIGT!
Imorgon blir det styrka tillsammans med Sambo - ska säga åt honom att vara riktigt hård med mig och lägga på jäääävligt mycket vikter! :)

Nej...nu har jag updaterat ganska bra tycker jag!

JOOO....har ju faktiskt varit till frisören också. I måndags blev jag riktigt mörk! Härligt att ändra lite!
Och alltid roligt att komma hem med ett nytt fejs och se minen på karln :)
Och denna gång verkar det som om färgen gick hem! ;) Riktigt trevligt!

Vi hörs....och vi ses! Och skrivs det inget under veckan så är det för att jag sitter som på nålar ända fram till husgivnings-slut! OCH...skrivs det inget efter.... då gick det åt helvete :(

(Nytt världsrekord för Usain Bolt ikväll på 200m...!? Kan tänkas att det faktiskt blir så! :)


Kram och Hej

Kommentarer
Postat av: Linda

När sätter pumpen igång för hösten? Jag är ltie sugen på att börja igen... Då har man ju en tid att passa. Det blir lättare att man tar sig iväg då... :) Måse också komma igång igen efter sommaren! Man mår piss när man känner att man inte gör något... Hur är det annars? Kramar från oss

2009-08-24 @ 10:28:04
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0