Tunga ögon

Det är dags för mig att släcka för idag! Ligger redan i sängen...med mobilen och bloggar...Knäppis!
Ska sova snart. Trött och sliten i kroppen. Dubbla träningspass i helgen sedan vila måndag...Men...full fart tisdag och onsdag! Ikväll var det även filmning för min del *pust* får vi se vilket resultat det blir! Nervöst?-JA! ...Imorgon väntar jobb! Tidig morgon! Och känner nu att det är alldeles för påfrestande att ens försöka hålla ögonen öppna! Så säger härmed GodNatt och SovGott på Er! KRAMENKram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Hur lever livet såhär in i 2009? Hur gick filmningen igår? Hoppas allt är bra! Kramar

2009-01-15 @ 20:36:34
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej =) Det var att min älskade katt fick ett nytt hem, kvällen innan vi tänkte ta henne till veterinären för att få ett nytt hem :) Helt otroligt, blev så glad att jag slapp ta det jobbiga beslutet.. =) Kram

2009-01-16 @ 09:44:33
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0