Sol idag igen!!!

Det är härligt med sommar!
Men...jobbigt är det bara för hundarna och vi håller oss mest i skuggan under den hetaste stunden på dagen...
Nu ligger de och jäser på verandan.
Vi har redan hunnit dela på en halva vattenmelon...lär säkerligen blir mycket mer innan denna dagen nått sitt slut! :)
Jaha...ska jag försöka mig på någon typ av update... Vad har hänt!?
Jag är såå sjukt stolt över Harry efter de två senaste gångerna på agilityn (ibland har jag nästan tappat hakan)...
Måste bara få säga det! Min lilla guldklimp♥
Ganska otroligt iaf ... eftersom på kursen förra veckan så var där en tik i höglöp och denna gången var det två (tre?) tikar som var i löpstadiet! Harry är ju ensam hane....Jag måste ju bara få vara stolt!
Men...NU är det jag som måste sättas på hårdträning för att försöka komma in i hur jag ska bete sig ute på planen...Inte det lättaste...detta är ju lika nytt för mig...och mycket att tänka på...Hur jag håller upp kroppen, vrider och vänder på mig, riktar armar, PRATAR...
Så snart man känner att man kan hinderna så hänger det ju på mig! Uscha... ;)

Sist fick vi ju iaf börja testa på lite handling....ja....mycket mera träning behövs!
Innan har det mest varit hinderinlärning som sagt.. 
Det blir iaf till att träna mycket nu under sommaren och jag ser verkligen fram emot en fortsättningskurs!
Hoppas att Mina och Harrys kurskompisar är på! . . . . . :)

Sedan....blev ju jag ett år äldre i måndags....MÅNGA Glömde!!! :)
Vilket jag tyckte var ganska roligt eftersom jag då kan ha en hållhake på dem...undra vad jag ska hitta på för fanskap!?!?..
Födelsedags middagen spenderade jag med Victoria och Dennis på BigBoy...(OLDBoy) :) Mycket trevligt!
Och Er vill jag tacka för den trevliga pratstunden...Tack♥
Och jag ser verkligen fram emot vår lilla semestertripp snart!
(Victoria....Jag vann föresten 50 spänn på lotten!!! Hell Yeah!)
Ska lägga den i min sparkassa på huset vi vill bygga...det börjar ta sig! ;)

Nej...men oj vilket upplyft av mig... Men tänkte ändå avsluta med några bilder....bara för att....

(Ni får ursäkta de suddiga bilderna...Men de har sin charm ändå :)

Kram på Er

Kommentarer
Postat av: Kate

Hej. Härliga foton ni tar på hundarna..

kram Kate

2009-06-25 @ 23:43:11
URL: http://www.nightninjas.se
Postat av: Marie o Chila o co

Grattis på 3-årsdagen!!



Och lycka till med agilityträningen!

2009-07-03 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0