I brist på fantasi...

Hur bor du: I en 2:a i Gullänget i Örnsköldsvik
Brukar du komma i tid: ....brukar komma i tid och otid.... (kunde bra inte låta bli att skriva så!)
Hur lång är du: Alldeles för kort... speciellt när man ska nå saker på översta hyllan
Kan du laga mat: Grymt skön i köket!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar på Telia och på en ICA-butik
Vad har du på dig just nu: Mysbyxor & MODO SM-guld tröjan
Har du någon fobi: ORMAR! Huah.
Hade du en bra kväll igår: Jo...helt okej...lugn... 
Vilket är ditt senaste inköp: Myntas magmedicin
Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: ...lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Jo
Vad hade du sönder senast: mitt pekfinger på väster hand
Vem snackade du med senast: Micke
Varm favoritdricka: mammas svartvinbärssaft
Favoritdricka när du är riktigt törstig: samma som ovan
Alkoholhaltig favoritdricka: ingen..
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte...jag är ju så sjukt snäll!
Saknar du någon just nu: ja!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: spela seg och dryg
Någon jag stör mig på: att inte VETA!
Intressen: idrotten, mina hundar och snabba bilar
senaste person du kramade: Mynta
Senaste person du ringde: Strömsholms djursjukhus
Senaste person som ringde dig: samma som ovan
Vad drack du senast: vatten till maten
Vill du ha barn: ja, självklart
Längtar du till din nästa födelsedag: Hoppas den blir bättre än min senaste! Även om Harry fick min födelsedag att bli toppen!
Har rakat dina ben någon gång: med jämna mellanrum
Är du sugen på något nu: en dusch och en skön natts sömn!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inte många...stirrar mest på dem
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: ja...har ju en skäggig liten gubbe här hemma ;)
Micro-pop eller poppa själv: spelar ingen roll
Brukar du baka: ja men lagar hellre mat.
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aldrig är man nöjd..
Vilken låt lyssnade du senast på: keep holding on
Har någon annan sovit i din säng inatt: micke och Mynta
Vad tycker du är äckligt: skitsnack!
Har du pengar på mobilen: ja.

Ja...det var den....skittråkigt men vad göra...
blir en update senare...nu varva ned efter jobb och middag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0