Jag vet... Jag vet...

Det är några tappra själar in och kikar... Fastän jag svikit Er så och höllit käft! Dags för bättring av mig här...
Jag kan bara skylla på skolan...jag har inget sommarlov, utan pluggar heltid fram t.o.m 28/12... Tungt känns det nu...känns inte riktigt hinna med
Mig själv just för tillfället! Träningen blir lidande, även om jag lyckats tagit mig iväg några gånger denna vecka - tummen upp!
Men som sagt... BLOGGEN har blivit lidande och jag ber om ursäkt till Dig!

Midsommar har firats, jag har firat min 26-årsdag.. Känner mig bara yngre och yngre! ;-)
Och jag har blivit moster åt världens sötaste och underbaraste lilla Ossian!! Ser ni vilket underverk!!! Och han har fått världens bästa mamma och pappa - Therese och Andreas.
Stort Grattis till Er alla tre!

Zekemannen bjuder på show!

Familjen har varit på bröllop. TACK till finaste Natalie och Christer för att vi fick dela Er fina dag! Varmt lycka till önskar vi Er :-)

Ja... Ni ser...det händer en hel del!!! Och då är detta bara en bråkdel ;-) PLUS då allt skolarbete! Pjuuuuu!
ExtraTid...finns det att köpa?!?

Slänger upp några bilder som sammanfattar de veckor jag legat tyst som en mus här på bloggen och hoppas att Ni fortsätter kika in!

KRAMEN på Er


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken härlig blogg med fina bilder!

2012-06-29 @ 12:50:07
Postat av: Therese

Grattis i efterskott! :-)

2012-07-02 @ 20:29:03
URL: http://detgulahuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0