Snygg...!

Bra träning ikväll på vår premiär av Sommarfysen! Helt underbart att hålla till ute, låta kroppen maxa till tusen och solens varma strålar i ansiktet!
Jag har hunnit komma hem, varva ned, kokat välling, nattat son, duschat, ätit och pluggat...!
High five för mig!
Bör egentligen sitta ett tag till för att slippa sitta som en galning imorgon... men huvudet värker...
Och efter en tidig morgon som det blev imorse (sonen tog sovmorgon! Men morsan kunde inte sova...) får det nu bli sängen istället!

Imorgon bjuder agendan på lite ärenden, plugg, plugg, plugg, bus med lilleman och hundar och ja... Åter plugg...! För att inte glömma träningen då! :-)

Det här med att plugga på heltid med en liten son på 1,5år hemma går inte alltid hand i hand ;'-)
MEN jag får istället känna mig jävligt stor över mig själv som gör det! :-)

Nej... Dags att släcka de blå!... Hoppas på att få se lite avtryck av Er som är in, statistiken visar en sak men kommentarerna en annan ;-P

Kram på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0