Bränd kärring

Bokstavligt talat... Men egentligen på alla sätt och vis!
Fyfan på ren svenska - vilken grönjävlig träningsvärk detta kommer ge mig imorgon! Den börjar ge sig till känna redan nu och jag kan inte annat än välkomna den med öppna armar!
Första dagen på gymmet efter M Å N A D E R av uppehåll... Musklerna är obefintliga... Men jag ser positivt på saken och har nu beställt hem lite anabola! Nu ska biffen biffa till sig och börja odla skägg... Öh... Menar muskler ;-)

Skämt å sido... Inga anabola är beställda... Jag ska köra på den rena vägen! Tung och jävligt ska det va!

Imorgon blir det TVÅ TUNGA pass!!!

Idag - efter som sagt månader av uppehåll så blev det ett helkroppspass!

Började med en celsius :-) hehehe
Till följd av 20min crosstrainer och sedan var jag igång

•Knäböj 4set ala 15reps på ynka 30kg
•Marklyft 4set ala 15reps på..samma här.. :-(
•Bicepscurl 4set ala 15reps på 10kg
•Hantel, Triceps 4set ala 10reps på 6kg
•Axlar, MacRaise 4set ala 16reps på 7kg

Efter detta var jag ganska slut som artist...Inte konstigt med tanke på att allt vad styrketräning heter, varit OBEFINTLIG under sommarhalvåret och fram till nu...
Ska köra lite diverse magövn. ikväll innan det är dags för bingen!
Tillsammans med lite alternativ 'hemmastyrka'

Annars är jag bränd pga några minuter under kärringrören! Ja... Men fan så glåmig jag ser ut då... Det behövs ibland... Och idag var det dags!
Sue me...

För övrigt har jag skolarbeten som hänger och tynger ner mina axlar...
Två arbeten som måste in innan fredag!
Känner hur trött jag blir bara av att tänka på skiten! Men det är bara att ta tjuren vid hornen och få det gjort!

Nehe... Det var min uppdatering idag...
Nu är det hockey - som för den delen ser ut att gå käpprätt åt helvete...
Menmen, det hinner vända!
Och Zekemannen som göras iordning för säng!

Så vi säger Godnatt och på Återseende!

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0