Grrr

Idag är kärringen här hemma på krigsstigen!
Ja... Jag menade mig själv som kärring!
Jag förstår att ni inte tycker att jag är det ;-)
Ibland mår man bättre av lite ironi i sitt liv ;-)

Men tillbaka till mig, kärringen! Förbannad som få är jag... Eller inte förbannad, lite besviken!
Har inte hört ett enstaka ord av karlsloken under hela helgen förutom något enstaka sms...
Han kommer med andra ord inte få sina fiskar varma ikväll... Mer jävligt iskall...
Eller som man säger... Musslan slöt sig!

Eller så går vi direkt på sak och Micke...
Det rycker inte i mina äggstockar direkt av att du kommer hem ikväll!

Hahahaha! Jaja, nu har jag tagit ut mina aggressioner och nu kan dagen börja!
Ruskigt vackert väder idag igen! Och idag jobbar jag inte så idag ska jag snömula hundar och unge som aldrig förr!

Kram på Er!

Och tack Suss för ditt avtryck :-)


Kommentarer
Postat av: Cicki Lindstein

Mycket dålig mottagning i stugan,så var snäll med karln!!!!

2012-10-28 @ 11:28:28
Postat av: Eleonore

Cicki - Haha! Ja jag lovar :-)

2012-10-28 @ 12:27:16
URL: http://www.sahlineleonore.blogg.se
Postat av: Victoria

Hahahaha ditt inlägg gjorde min dag, du är fränast! <3
Puss

2012-10-30 @ 13:53:07
URL: http://visomblirtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0