Hmm

Detta kommer jag ju få igen...
Zeke vaknade lite för tidigt imorse, lite orolig sådär, lugnade honom och han lade sig till rätta igen... Detta var där runt 5 snåret!
Jag låg vaken till 07.00 och hörde lillskroten rulla runt sär inne samtidig som han gång på gång lade händerna för munnen och lät 'hoho hoho' - tomten kommer tidigt iår!?
Ja, sedan måste jag slumrat till... Och även han...
Ajajaj, jag vaknade nu...skroten OCH resten av packet här hemma sover fortfarande!
Summa sumarum så komma han ju säkerligen inte somna där på eftermiddagen som han brukar!
SYND för mig då som inte är hemma! Jag ska jobba!
KUL däremot för Tessan som ska var barnvakt första gången åt lilleman! Mooohahahahaha! ;-)

Fick ett sms av min älskade man inatt!
Ja, jag älskar dig Micke men du är ett pucko!
'Saknar er så' stod de! Okej! Kul! Det är
Därför jag inte hört hans röst sedan jag dumpade honom på bussen då!
Hahaha! Jaja, det är väl tur han får supa sig stendäckad i tre dar! Lucky guy! :-)))

Nej, nu ska jag duka fram frulle och koka kaffe!! Fasen så mkt kaffe jag verkligen behöver nu! :-)

Ni läser väl mitt inlägg med en gnutta ironi! Jag är faktiskt inte världens sämsta flickvän... Jag är egentligen väldigt snäll! Nästan lite för snäll... Jävligt mesig med andra ord!
Nej Kaffe!

Micke... Vi saknar dig! Och Vi Älskar Dig!
Ifall du läser - vilket jag har väldigt svårt att tro att du gör :-) Men...

Till Er... KRAM och på återseende!
Tråkigt det här med kommentarerna... Jag ser ju att ni är in! Lämna avtryck vet jag! Mkt roligare så! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0