Uppstått från de döda..

Hmm... Jag ber om ursäkt! Speciellt till Er mina trogna läsare! Förstår om ni snart sviker och ger Er iväg ;-)
Jag lovade att bli bättre, men lyckades inte hålla det - ber om ursäkt!
Därför ska jag helt enkelt inte lova mer!!
Vi tar det dag för dag...så får vi se var vi hamnar?! Okej?!

Snart får jag min efterlängtade semester! Älgjakten (som för oss startar 3.dje veckan) är snart här! Då ska jag vila mina små hjärnceller och fylla på energilagret i kroppen!
Jag har höllit igång med träningen, däremot har kosthållningen inte varit den bästa..Inte heller dålig...men som sagt...ingen betoning på någon deff så långt ögat når..
 
Men vet ni... JUST NU... Och JUST HÄR... Ska jag faktiskt börja Älska mig själv för den jag är! För jag är tamefan en ganska fin människa!
Så... Vem bryr sig (mer än jag själv) om mina 5,5 jävla irriterande extrakilon?!
(ja... Eftersom att jag fortfarande har stenkoll på hur många det är så har jag mer att jobba med..) MEN att kommit till insikt är ett steg på vägen!
Jag är allt ifrån otränad!! Jag har mina fasta cardiopass i veckan... Den dag jag orkar och med det menar jag att ni ska läsa HAR TID att lägga in fler, det blir en bra dag!
Men just idag är jag glad att jag gör det jag gör och att jag gör det förbannat bra istället!

Haha!
Kusligt vilket inlägg... Ska skärpa mig!
Men... Ni vet att jag lever och hälsan är det inget fel på!


Vi skulle ju faktiskt kunna göra som så att NI ger mig tips på vad jag ska skriva om...
Ge mig en spark i rumpan och tips... Kanske lättare att komma igång?!

Avslutar med någon bild... Kanske den sista bilden på en blond Eleonore - med en sjujävla utväxt...(iaf för en tid framöver... För ni känner ju mig... Hårfärg brukar aldrig vara riktigt permanent när det gäller mig)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är inte bara en "ganska" fin människa, du är en helt fantastisk fin människa!
Blir så glad mer att läsa att du tänker börja älska dig själv som du är nu, för du är fantastisk!!

Ska bli spännande att se ditt hår efter förvandlingen.
Pussokram

2012-09-06 @ 11:56:43
URL: http://visomblirtre.blogg.se
Postat av: Therese

Äntligen är du tillbaka!! :-) Kul att höra att du lever (Du finns ju inte på fb).

Vi må ju försöka ses någon gång framöver!! Svår iof i och med att jag bor i ÖSD. Men bara jag kunde få mig ett jobb i ÖVIK skulle de bli mycke bättre!!

2012-09-06 @ 19:02:24
URL: http://detgulahuset.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja vill bara säga att ja blir grymt GLAD av å läsa sånt här! :D Det är ljuvligt att älska sig själv! :D Å du är verkligen vacker som en dag! :-) Kram!

2012-09-10 @ 17:05:22
URL: http://bloggsnusan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0