22 veckor gången

Blandad kompott till Er...

Ja, alltså... Jag har mkt annat som upptar min tid... Sorry!
Kanske när solen börjar skina, fåglarna kvittra och jag kan sitta på balkongen med skolböckerna och ett glas kall lemonad ;-)
Haha! Idyll!

Igår städade vi ur ett förråd... Fan så skönt säger jag... Nu slipper jag klättra upp i taknocken för att hämta något... Utan kan helt sonika gå in och ut och ta ner det från hyllan!
Smart... och Behövligt!

Funderar också på att ta en semestertripp med Harry! Han behöver lite egentid. Så det ser jag fram emot!
Lämnar grabbarna grus hemma med Myntabus! Kan bli spännande det också ;-) hehe! Rivet hus kanske när vi kommer hem!

Här kommer en bild på en 22 veckors gången mage!
Och så avslutar vi där för idag...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0