Dåligt med uppdatering

Men jag har fullt upp!
Och bättre blir det inte de närmaste veckorna, men jag klagar inte.

Min kropp är inte med på noterna över huvudtaget... Och för det är jag ganska så leds! Vilket gör att mitt humör ofta droppar rejält.
En enkel promenad med hundarna blir till något ruggigt jävla jobbigt (?!?!?) och en pina när jag tillslut nått hem igen...
Sammandragningarna avlöser foglossningen fint med jämna mellanrum!

Idag har vi varit in på BVC för att mäta magen och ta lite prover, huvudvärken jag dras med kan ha att göra med en liiiite liiiite sämre järnvärde än vad jag brukar ha!
Och magen är liiiiiten ;-)
Tyckte att magen var liten med Zeke... (Och det var den - under medel)
Men måtten idag jämfört med Första graviditeten diffade på 3 nästan 4 cm i samma vecka!
Men den lilla verkar nog må bra så allt känns bra!
Hon möblerar om och gör kullerbyttor var och varannan dag så nog är jag varse om henne alltid! ;-)

Nja... Tror vi avslutar där och kanske, kanske att jag hinner slänga upp ett inlägg imorgon! Vi har ett späckat schema Zekeman och jag, men om jag inte slumrar på kuppen när jag lagt honom mitt på dagen så ska det nog kunna ordnas ;-)

KRAM säger jag och på återseende!


Kommentarer
Postat av: MariaJ

När är återseendet?! ;)

Grattis till den lilla! Vi blir ju nästan samtidigt. Jag ska ha i mitten på juli. Längtar!

Kramar!

2013-05-27 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0